اس ام اس سر کاری!
نوشته شده توسط : پنیرخامه ای

                                                                    سه نوع گل داریم:    

یكی تو خونه

 

یكی تو گلخونه

سومیش داره اس ام اس میخونه!

              تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

 

بی تو مهتاب شبی باز از آن كوچه گذشتم

فكر نكن یاد تو بودم كار نداشتم ول میگشتم

         تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

                         تو توی قلب من جا داری.. تو توی رگ های من جا داری.. رفتم دکتر گفت انگل داری!

          تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

    اگه امشب خیس شدی نترس، جیش نکردی! من برات یه دریا بوس فرستادم.

           تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

       شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری به شما نیازمند است!

       تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

                          این برای سرشماری منگولهاست، یه خط بهش اضافه کن بفرست واسه منگول بعدی!!!

                                             تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

                             من ساده و بیرنگم،من عاشق و دلتنگم،صد بار بزن قطع کن، من عاشق تک

 

                                          تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، بلاگر www.Bloger.Rozblog.Com

 

اخبار اعلام کرده   زیباترین  کره خر   دنیا گمشده

.
.

 

.

.

 

بچه نشو  !  برگرد




:: برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس سر کاری , اس ام اس جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 1219
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
jojo khanum در تاریخ : 1389/12/22/0 - - گفته است :
smsae sarekarie bahali budan

/weblog/file/img/m.jpg
گـ . . ـلادی در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
سـ ـلام پنـ ـیری وبت خوبـ ـه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: